Politica de Livrare

Politica livrare și retur produse 

  1. LIVRAREA ȘI RECEPȚIA COMENZIILOR

LIVRAREA se va face în termen de 1-2 zile lucrătoare pentru comenzile finalizate și confirmate pe e-mail sau telefonic.

Prin comanda finalizată se înțelege comanda a cărei plata a fost confirmată. Plățile realizate pe site sunt securizate prin MobilPay Netopia.

Clientul va suporta cheltuielile de transport aferente produselor livrate. Valoarea cheltuielilor de transport va fi stabilită în funcție de adresa de livrare, fiind astfel cunoscută inainte de efectuarea plății comenzii.

Livrarea va fi efectuată de către o firmă de curierat agreată. Datorită faptului că livrarea se face printr-un agent terţ, nu putem garanta calitatea serviciului. Însă, pentru orice problemă privind procesul de livrare, nu ezitaţi să ne contactaţi.

În momentul predării comenzii către firma de curierat, implicit a emiterii awb-ului, clientul va primi o notificare în acest sens, prin email, și care va cuprinde numărul de awb și un link cu posibilitatea de tracking (urmărire) de la firma de curierat agreată. După ce livrarea a fost efectuată cu succes clientul va primi în contul său de client / pe mail factura aferentă produselor comandate. 

ATENȚIE:

În situația în care clientul a optat pentru plata în sistem ramburs și livrarea comenzii a fost efectuată, iar acesta nu acceptă produsul(ele) comandat(e), acesta se angajează, în mod irevocabil, la plata costurilor de livrare, dus-întors, care sunt în cuantum egal cu dublul valorii de transport achitate de client la lansarea comenzii (”two way”).

  1. RECEPȚIA se consideră ca fiind efectuată în aceeași zi în care produsul a fost livrat și/sau preluat de către client sau un reprezentant al acestuia.

Defectele vizibile se reclamă în momentul efectuării livrării si recepției produselor. Prin defect vizibil se înțelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului.

ATENȚIE:

  • La recepționarea coletului prin curierat, verificați integritatea produselor și a ambalajului.
  • Conform art. 1690 Cod Civil, dacă în urma verificării se constată existența unor vicii aparente, cumpărătorul trebuie să îl informeze pe vânzător despre acestea, fără întârziere. În lipsa informării, se consideră că vânzătorul și-a executat obligația.
  1. RETURNAREA

Clienții care nu sunt multumiți de produs îl pot returna, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos. Costurile de returnare vor fi suportate de către client.

Clienții www.prolon.ro pot returna produsele cumpărate în termen de maxim 14 zile de la primire. Produsul comandat va fi returnat în aceeași stare în care a fost livrat, având aceeași etichetă atașată, ambalajul original nedeschis și intact și împreună cu documentele de livrare care l-au însoțit (cu excepția cazului când acestea au fost trimise electronic clientului).

Clientul va completa in mod obligatoriu, formularul de retur, în care va indica printre altele contul în care dorește restituirea contravalorii comenzii. Transportul de retur este suportat de către client.

Conform prevederilor legale în vigoare, în maxim 14 zile lucrătoare de la data returnării, contravaloarea comenzii minus valoarea transportului va fi restituită clientului, sub condiția respectării politicii de retur.

Nerespectarea de către client a obligației de a returna produsul în ambalajul original nedeschis și intact, dă dreptul Societății de a nu restitui contravaloarea comenzii.

În cazul în care se constata la primirea unui colet de retur că, clientul a restituit produsul/e comandat/e cu încălcarea celor de mai sus, respectiv ambalajul produsului/lor nu este cel orignial nedeschis și intact, Societatea va informa în scris clientul cu privire la acest aspect solicitând indicarea adresei unde să fie livrat coletul, deoarece a fost încălcată politica de retur.