Cum să urmezi programul ProLon într-un mod conștient

Cum să urmezi programul ProLon într-un mod conștient

 

Te-ai gândit vreodată la o abordare conștientă în ceea ce privește alimentația și ProLon? Știi deja cum să te pregătești pentru planul alimentar al Dietei care Imită Postul? Haide să aflăm împreună cu doamna doctor Victoria Laura Santoliquido cum poți face asta.

Vittoria este un medic dentist de origine italiană care în 2016 a urmat primul curs de mindfulness despre managementul stresului în domeniul medical. De-a lungul anilor, a urmat mai multe cursuri, dedicându-și o parte din viață practicii mindfulness, ca acum doi ani, când a plecat singură în Bali pentru a urma un curs de mindfulness. Când s-a întors în Italia, Vittoria a început să studieze pentru a obține o certificare oficială ca facilitator de mindfulness recunoscută de Consiliul de Acreditare Holistică. Prin intermediul acestui interviu, Vittoria te va ajuta să abordezi dieta ProLon într-un mod conștient. Citește în continuare.

Vittoria mindful eatingCât de importantă este pentru dvs. atenția?

V: Practicarea zilnică a atenției și, în consecință, a alimentației conștiente mi-a schimbat total modul de viață și relația cu mâncarea. Astăzi, aș dori să vă împărtășesc experiența mea și să vă pot oferi sprijinul meu înainte, în timpul și după săptămâna de fasting. Începerea unei călătorii de mindfulness vă va determina să aveți grijă de voi înșivă și să restabiliți o relație de iubire cu corpul și mintea voastră în deplină conștientizare.

Cum ați abordat dieta ProLon?

V: Întotdeauna am fost pasionată de mâncare, mama m-a obișnuit să mănânc bine. Când eram copil, acasă nu existau băuturi carbogazoase, gustări sau bomboane. La școală, îmi amintesc că obișnuiam să mănânc ca gustare o bucată de prăjitură de casă sau un sandwich cu bucăți de ciocolată neagră înăuntru. Apoi, în timpul facultății, am început să vreau să înțeleg mult mai multe despre corpul nostru, despre cum putem preveni bolile și ce putem face pentru a trăi bine și pentru mult timp. În 2016, am citit cartea lui Valter Longo, Dieta Longevității, și mi-a plăcut foarte mult. I-am dat-o și mamei mele. Astfel, am încercat să-i urmez îndrumările și din acest motiv, acum, vreau să încerc dieta ProLon.

Credeți că practica atenției poate fi utilă în susținerea dietei ProLon?

V: Cred că atenția și, în special, alimentația conștientă sunt esențiale pentru a profita pe deplin de beneficiile Dietei care Imită Postul. Eliminarea distragerilor, concentrarea asupra momentului prezent, degustarea de noi arome, mirosuri și senzații în deplină conștiință ajută la reducerea stresului și la încetinirea proceselor de îmbătrânire celulară. Mintea și corpul nostru sunt strâns legate. Este dovedit științific faptul că mindfulness duce la reducerea nivelului de cortizol, scade nivelul de substanțe chimice inflamatorii, cum ar fi citokinele, crește producția de melatonină și serotonină, hormoni implicați în prevenirea stresului și a proceselor de îmbătrânire, crește răspunsul imunitar. 

Echilibru între minte, corp, suflet și spirit

La ce vă așteptați de la dieta ProLon?

V: Nu știu exact la ce să mă aștept, nu am urmat niciodată un protocol alimentar propriu-zis. Cred că vor fi 5 zile în care mă voi concentra foarte mult pe corpul meu și voi încerca să-l ascult. Voi urma toate instrucțiunile dietei ProLon și vom vedea.

Cum vă pregătiți din punct de vedere mental? Care sunt sentimentele sau emoțiile în legătură cu această nouă experiență cu dieta ProLon?

V: Sunt foarte curioasă să încerc planul de alimentație al Dietei care Imită Postul. Nu știu exact cum vor reacționa corpul și mintea mea. Aștept cu nerăbdare să mă apuc de treabă și sunt entuziasmată pentru că sunt sigură că voi descoperi noi arome, noi mirosuri și noi senzații.

Acum ești gata să faci cunoștință în mod conștient cu dieta ProLon. Ce moment mai bun decât după o vacanță de vară? Cumpără kitul Prolon și abonează-te la Sfaturi Zilnice ProLon! Ai nevoie de mai multe informații nutriționale despre Prolon? Ia legătura cu specialiștii noștri!